söndag 18 april 2010

Möte

April tycks vara mötenas tid. Har många möten på agendan just nu. Vktiga och mindre viktiga. Planerade och välförberdda möten och så sådana som kanske inte är så planerade och strukturerade.
Beslöt för en stund sedan att hoppa över ett möte i morgon bitti. Det känns skönt när jag kom till det beslutet. Har tänkt på det hela dagen. I stället kan jag unna mig en hel timme i simhallen, njuta av morgonkaffet och få undan en del skirvarbeten på arbetet.
I morse stod jag inför ett oplanerat överraskande möte. Kolla på fotot!

2 kommentarer:

  1. Möten är väl ändå fantastiska. Alla de vi tar för givet att få ha. Alla de som överraskar oss, som ditt morgonmöte på bilden. Kanske det blir ett möte mellan dig och mig också snart?

    SvaraRadera
  2. Ja Du har rätt. Många är de (människo) möten som överraskar positivt och som man upplever som givande.

    SvaraRadera